Deklaracja dostępności serwisu kaperjurata.cul.com.pl

Ministerstwo Cyfryzacji zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej kaperjurata.cul.com.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego kaperjurata.cul.com.pl

 

Data publikacji strony internetowej: 1.04.2021.

 

Data ostatniej dużej aktualizacji: 8.04.2021.

 

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Oświadczenie sporządzono dnia 23.09.2019. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Zbigniew Strzelecki, adres poczty elektronicznej: iod@cul.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 504 315 818. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

 

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

 

Podmiot publiczny powinien, zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin (en nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

 

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

 

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

 

Dostępność architektoniczna

 

Centrum Usług Logistycznych, ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa

 

Do budynku prowadzi jedno wejście od ul. Słonecznej, do którego prowadzą z dwóch stron podjazdy dla wózków.

 

Przy wejściu z prawej strony znajduje się domofon, przy pomocy którego można porozumieć się z recepcją znajdującą się na parterze budynku (po prawej stronie od wejścia).

 

Dalsze przejście zabezpieczone jest drzwiami przeciwdymowymi, przez które może przejechać osoba na wózku.

 

Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze. Do wyższych części budynku prowadzi winda, którą mogą przemieszczać się osoby na wózku.

 

Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na pierwszym piętrze, na lewo od windy.

 

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

 

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

 

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem